SPLOŠNI POGOJI

PODATKI O VPISU V REGISTER Z NAVEDBO REGISTRA IN ŠTEVILKE VPISA

Podjetje: Reinvent d.o.o.

Sedež: Podgora pri Dolskem 12c, 1262 Dol pri Ljubljani

Matična številka: 9533443000

Davčna številka: 44283881

Davčni zavezanec: NE

Vpis v registrski organ: 30. 11. 2023

Vpis v register: Srg 2023/41572

SKD:  G47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

Kraj vpisa: Okrožno sodišče v Ljubljani

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine blueshop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Uredbo o varovanju osebnih podatkov (EU GDPR), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in določajo pogoje nakupov izdelkov preko spletne strani. S spletno trgovino blueshop.si, na kateri so objavljeni ti splošni pogoji poslovanja, upravlja družba Reinvent d.o.o., Podgora pri Dolskem 12c, 1262 Dol pri Ljubljani, v nadaljnjem besedilu “ponudnik”. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine blueshop.si, pravice uporabnika in spletne trgovine ter poslovni odnos med blueshop.si in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa( oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanje in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, vselej zagotovil naslednje informacije:

– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

– kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

– način plačila in dostave ter rok za veljavnost tega podatka,

– časovno veljavnost ponudbe,

– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;

– pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki ali službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba trgovine blueshop.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Navedena cena velja za nakup preko interneta v primeru takojšnjega 100% plačila, plačila po povzetju, z bančno transakcijo ali paypalom.

NAČINI PLAČILA

V trgovini blueshop.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ali plačilno kartico ob prevzemu
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa)
  • s plačilnim sistemom Flik pay
  • Paypal

CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Vse cene so brez DDV (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1).

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila ( z naslovom Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.

Kupoprodajna pogodba ( prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) bo shranjena v arhivu podjetja in v elektronski obliki na strežniku ponudnika blueshop.si in bo dostopna kupcu na njegovo zahtevo.

Ponudnik pošlje kupcu račun v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

POSTOPEK NAKUPA

1. Naročilo v obdelavi

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v obdelavo.

2. Naročilo potrjeno

Ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kako postopa v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe.

IZDAJANJE RAČUNOV

Spletna trgovina blueshop.si je spletna trgovina na drobno, ki je namenjena nakupom fizičnim osebam (B2C). Račune izdajamo v elektronski obliki in jih po zaključenem nakupu posredujemo na elektronski naslov oziroma telefonsko številko (povezava do elektronskega računa). V kolikor želite prejeti natisnjen račun nam to sporočite ob naročilu.Prodaje preko naše spletne trgovine pravnim osebam (B2B) ne omogočamo. V primeru, da želite z nami vzpostaviti B2B odnos in želite kupiti večjo količino naših izdelkov, pa se povežite z nami preko e-mail naslova info@blueshop.si.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu z ZVPot pravico, da nas v 14 dneh OD PREVZEMA obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razloga za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

V primeru, da prodajalec ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika podjetje potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Za odstopno izjavo se šteje, če ste izpolnili in poslali obrazec prek spletnega obrazca v zavihku Vračilo izdelka. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe po pošti priporočeno kot paket na naš naslov: Reinvent d.o.o., Podgora pri Dolskem 12c, 1262 Dol pri Ljubljani.

Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago, če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa.  Paketov z odkupnino NE SPREJEMAMO.

V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik krije le stroške vračila blaga, ki se obračunajo po ceniku dostavne pošte in je odvisen od vrste in velikosti paketa.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu blaga vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji nam prosimo pišite na info@blueshop.si, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete na povezavi  VRAČILO IZDELKA

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:

  • da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljanju storitve ni sporna, mora prodajalec čimprej, najpozneje pa v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz prejšnjega odstavka.

Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje pa v 8 dneh po prejemu zahteve, če je obstoj napake na blagu sporen.

Kaj je napaka stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako se stvarna napaka uveljavlja?

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja in Zakona o varstvu potrošnikov.

Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarne napake?

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o napaki obvestil prodajalca.

Za prijavo stvarne napake je potrebno poslati priporočeno pismo z natančnim opisom napake na naslov Reinvent d.o.o., Podgora pri Dolskem 12c, 1262 Dol pri Ljubljani. 

STROŠKI IN DOSTAVA BLAGA

Kupec je ob kupnini za naročene izdelke dolžan poravnati še stroške pošiljanja za prevzem blaga.

Za dostavo naročil na območju R. Slovenije bo paket dostavila Pošta Slovenija.

Strošek dostave blaga je 2,90 EUR na posamezni nakup, ki ga kupec krije sam in je vključen v končno ceno ob spletnem nakupu.

V primeru nakupa izdelkov nad 15,00 EUR  je za potrošnika poštnina brezplačna.

Spletna trgovina dostavlja blago zgolj na območju Republike Slovenije in v državah EU.

Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.

Na dan dostave, vas bo pred samo dostavo pošiljke dostavna služba Pošta kontaktirala. V primeru, da v času dostave pošiljke ne boste mogli prevzeti, vam bo dostavna služba po dogovoru paket pustila v najbližjem paketomatu. V primeru, da na telefon ne boste dosegljivi, se bo paket vrnil v centralno skladišče. V obeh primerih boste z SMS sporočilom obveščeni kje vas čaka paket.

GARANCIJA

Blago ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu Zakonom o varstvu potrošnikov.

Navodila in obrazec za vračilo artikla v garanciji se nahaja na povezavi Garancija

POPUSTI, AKCIJE IN POSEBNE PONUDBE

Popusti, akcije in posebne ponudbe se med sabo ne seštevajo, razen če je navedeno drugače.

Akcijske cene oziroma posebne ponudbe izdelkov veljajo do datuma označenega na spletni strani, v nasprotnem primeru pa do razprodaje zalog.

Koda za popust ali promocijska koda (v nadaljevanju: promocijska koda) prinaša različne popuste. Aktivno promocijsko kodo lahko uporabnik (kupec) najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v naših e-novicah ali drugih medijih. Vsakršna promocijska koda je vedno časovno omejena. Izkoristi se tako, da se jo ob zaključku nakupa v spletni blagajni vnese v posebno okence “promocijska koda”. Ko kupec vpiše kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene naročila. Promocijske kode se med seboj ne seštevajo. Kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

Kupcu se pri odstopu od pogodbe vrne vplačani znesek (znesek naročila zmanjšan za vrednost potencialno uporabljene promocijske kode).

Pogoji, ki morajo biti izpolnjeni za vračilo kupnine oziroma menjavo izdelka so navedeni na spletni strani pod rubriko ‘Splošni pogoji’.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik Blueshop.si spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov.

Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne preko elektronske pošte na: info@blueshop.si.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v 5 (petih) delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Izvensodno reševanje sporov

Podjetje Reinvent d.o.o., skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Spletna trgovina www.blueshop.si kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno prodajo na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi www.ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zelo se trudimo, da so vaši podatki pri nas 100% varni. Osebne podatke hranimo v skladu z določili zakona o varstvu osebnih podatkov, uporabljamo pa jih izključno za opravljanje naših storitev.

Vedno pa lahko zahtevate izbris vaših podatkov, katere hranimo, in temu vam bomo takoj ugodili.

Če želite, da vas izbrišemo nam lahko pošljete e-sporočilo z besedo Odjava na info@blueshop.si. Če želite, lahko vaše podatke tudi trajno izbrišemo, to pa lahko zahtevate s pisnim sporočilom na e-poštni naslov: info@blueshop.si

Za več informacij glede obdelave se obrnite na: info@blueshop.si

Splošno

Podjetje Reinvent d.o.o.,  spoštuje ter ščiti vašo zasebnost in je lastnik spletne strani blueshop.si in upravljavec osebnih podatkov. Ta izjava o varovanju osebnih podatkov se uporablja za naslednje kategorije posameznikov:

  • kupci,
  • uporabniki naše spletne strani in potencialni kupci,
  • naši dobavitelji ter poslovni partnerji.

Obdelavo osebnih podatkov izvajamo zgolj na podlagi vnaprej opredeljenih, zakonitih namenov in ob uporabi ustrezne pravne podlage. Katere namene in pravne podlage uporabljamo za posamezno skupino posameznikov si lahko preberete v spodnjih točkah.

Osebne podatke hranimo le toliko časa, kolikor je to potrebno, da se izpolni namen obdelave, za katerega smo osebne podatke zbrali. Kadar osebne podatke obdelujemo na podlagi vašega soglasja, jih obdelujemo do vašega preklica. Roke hrambe za obdelavo za posamezen namen podrobneje opredeljujemo v spodnjih točkah.

Vaše podatke zbiramo, ko se na nas obrnete zaradi izdelkov, storitev ali informacij, se prijavite na naših spletnih straneh, sodelujete v javnih forumih ali drugih dejavnostih na naših digitalnih orodjih, se odzovete na ankete za kupce ali kako drugače komunicirate z nami. Podatke zbiramo preko različnih tehnologij, kot na primer s »piškotki«. Več o piškotkih si lahko preberete spodaj v odseku Politika uporabe piškotkov ali tukaj.

Uporaba osebnih podatkov

Vaše osebne podatke obdelujemo za različne namene, glede na to v kakšnem odnosu ste z nami.

Če obiščete našo spletno trgovino

Če obiščete našo spletno trgovino, v vašo napravo shranjujemo in posledično iz nje beremo majhne datoteke, kot so piškotki. Nekateri piškotki nam omogočajo medsebojno povezavo vaših aktivnosti med brskanjem po naših straneh od trenutka, ko odprete okno spletnega brskalnika, vse do trenutka, ko ga zaprete. V trenutku, ko zaprete okno spletnega brskalnika, se pripadajoči piškotki izbrišejo.

Če ste v vlogi dobavitelja ali poslovnega partnerja:

Vaše osebne podatke obdelujemo za namene izpolnitve pogodbenih obveznosti in jih hranimo 5 let od izvršitve pogodbe oz. zaključka poslovnega sodelovanja. V primeru spora pa osebne podatke hranimo do izdaje pravnomočne odločbe pristojnega organa.

Če pri nas opravite nakup

Če pri nas kot fizična oseba opravite nakup, obdelujemo vaše osebne podatke v namen obdelave vašega naročila. Gre za identifikacijske in kontaktne podatke ter podatke o vaših naročilih.

Uporaba podatkov v namen obdelave vašega naročila pomen, da uporabimo podatke za:

  • možnost dokončanja naročila na spletu
  • možnost komunikacije z vami
  • potrebe dostave blaga – v zvezi s tem lahko vaše podatke posredujemo tudi našim transportnim partnerjem

Vaše zadovoljstvo z našimi storitvami merimo na podlagi različnih anket, ki vam jo pošljemo po elektronski pošti. Vprašalnik pošljemo naključnim uporabnikom, ki so pretekli mesec pri nas opravili nakup. Rezultate ankete imamo izključno za lastno uporabo.

Obdelava na podlagi izpolnjevanja pravnih obveznosti

Tudi mi moramo izpolnjevati določene obveznosti, ki jih predpisujejo zakoni. Če vaše osebne podatke obdelujemo iz tega razloga, vašega soglasja za tovrstno obdelavo podatkov ne potrebujemo. Na tej pravni podlagi obdelujemo vaše identifikacijske in kontaktne podatke, podatke o naročilih, in sicer zaradi upoštevanja vsakokrat veljavnih zakonov, ki so v času sestave predmetnega memoranduma še posebej naslednji:

  • Obligacijski zakonik (OZ),
  • Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot),
  • Zakon o davku na dodano vrednost (ZDDV-1),
  • Zakon o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR),
  • Zakon o računovodstvu(ZR),
  • Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom),
  • Zakon o preprečevanju pranja denarja in financiranju terorizma (ZPPDFT-1).

V ta namen uporabljamo osebne podatke največ 10 let (plus tekoče leto) po zadnjem izdanem dokumentu glede vašega naročila.

Posredovanje vaših osebnih podatkov.

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali drugim, razen v naslednjih primerih:

  • Ko povezana podjetja ali tretje osebe opravljajo storitve v našem imenu, na primer odgovarjajo na vaše zahteve, ali dostavljajo pakete in storitve za stranke, in podobno. Tem podjetjem je prepovedano uporabljati vaše osebne podatke za druge namene kot tiste, ki smo jih od njih zahtevali mi ali jih od njih zahteva zakonodaja. Sem spadajo npr. dostavne službe, ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil, ipd.
  • Ko delimo osebne podatke v podjetju ali s tretjimi osebami, da bi zagotovili varnost in zaščito naših strank, zaščitili svoje pravice in lastnino skladno s pravnimi postopki ali v drugih primerih, če v dobri veri verjamemo, da razkritje zahteva zakonodaja. Sem spadajo npr. IT in finančni svetovalci, zunanji pravni svetovalci, ipd.

Vse tretje osebe, s katerimi delimo osebne podatke, so zavezane k varovanju osebnih podatkov z ločeno pogodbo. Prav tako tretje osebe ne smejo uporabljati teh osebnih podatkov za namene izven s pogodbo določenih osebnih podatkov.

Varnost in hranjenje vaših osebnih podatkov

Varnost in zaupnost vaših osebnih podatkov so za nas izjemnega pomena. Naše podjetje redno izvaja tehnične, administrativne in fizične varnostne ukrepe, namenjene zaščiti podatkov pred nepooblaščenim dostopom, razkritjem in uporabo.

Med omenjene ukrepe spadajo:

  • Redno posodabljanje programske, strojne in aplikativne opreme,
  • Izobraževanje zaposlenih,
  • Nadzor nad pogodbenimi obdelovalci in
  • Varovanje poslovnih prostorov.

Vaše pravice

Pravice lahko izvajate tako da, se nam pišete na naslov Reinvent d.o.o., Podgora pri Dolskem 12c, 1262 Dol pri Ljubljani s pripisom varstvo osebnih podatkov ali preko e-pošte na info@blueshop.si z zadevo varstvo osebnih podatkov.

Na voljo imate naslednje pravice:

  • Dostop do osebnih podatkov: od nas lahko zahtevate informacijo o tem ali obdelujemo osebne podatke o vas, in v primeru, da jih, lahko zahtevate dostop do osebnih podatkov in informacije o obdelavi (katere podatke obdelujemo in od kod ti podatki izvirajo).
  • Omejitev obdelave osebnih podatkov: od nas lahko zahtevate omejitev obdelave vaših osebnih podatkov (kadar npr. poteka preverba točnosti oz. popolnosti vaših osebnih podatkov).
  • Izbris osebnih podatkov: od nas lahko zahtevate, da vaše osebne podatke izbrišemo.
  • Izpis osebnih podatkov: od nas lahko zahtevate, da vam vaše osebne podatke, ki ste nam jih posredovali, posredujemo v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki.
  • Ugovor obdelavi osebnih podatkov: pravico imate ugovarjati k obdelavi vaših osebnih podatkov, kadar gre za obdelavo za namene neposrednega trženja oz. za posredovanje vaših osebnih podatkov tretjim osebam za namene neposrednega trženja.

Več o varovanju vaših osebnih podatkov lahko preberete na odseku Varstvo osebnih podatkov

Politika uporabe piškotkov

Podjetje Reinvent d.o.o.. spoštuje in ščiti vašo zasebnost. Tukaj si lahko preberite, kako ravnamo z vašimi osebnimi podatki.

Ta politika uporabe piškotkov opisuje obravnavo podatkov, ki nam jih zagotavljajo piškotki in piškotkom podobne tehnologije. Ta politika je skladna s Splošno uredbo o varstvu podatkov EU in lokalno zakonodajo.

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Na naši spletni strani uporabljamo različne kategorije piškotkov, ki jih delimo na:

  • nujne piškotke
  • funkcionalne piškotke in
  • oglasne ali marketinške piškotke.

Nujni piškotki so piškotki, brez katerih naša spletna stran ne deluje. Te piškotki se avtomatično namestijo na vašo napravo in jih ni mogoče izklopiti. Nujni piškotki vas ne morejo identificirati in skrbijo zgolj za pravilno prikazovanje spletne strani.

Funkcionalni piškotki so piškotki, ki omogočajo razne funkcije naše spletne strani, kot je npr. nastavitev jezika, ohranjanje košarice, ipd. Te piškotke bomo namestili le ob vašem predhodnem soglasju.

Marketinški piškotki se uporabljajo za izvajanje prilagojenega oglaševanja. Ti piškotki na podlagi podatkov ustvarijo vaš profil, na podlagi katerega se vam prikazujejo oglasi, ki so za vas zanimivi. Te piškotke bomo namestili le ob vašem soglasju. Opozarjamo vas, da zavrnitev uporabe piškotkov ne bo preprečila prikazovanja oglasov na spletnih straneh, saj boste oglase še vedno dobivali; oglasi, ki jih boste videli pa ne bodo prilagojeni vašim interesom.

Urejanje nastavitev piškotkov

  • Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi.
  • Nastavitve piškotkov lahko kadarkoli spremenite, na dnu spletne strani – Upravljanje s piškotki.
  • Ko obiščete naše spletno mesto, bodo avtomatično nameščeni zgolj nujni piškotki. Preferenčne in marketinške piškotke pa bomo namestili zgolj na podlagi vašega soglasja.

Kako podam soglasje?

Ko boste našo stran obiskali prvič, se vam bo odprlo pojavno okno, kjer boste lahko izbrali ustrezne nastavitve piškotkov. Nastavitve lahko spremenite tako da kliknete na upravljanje piškotkov na dnu našega spletnega mesta. Odprlo se bo pojavno okno, kjer boste lahko uredili nastavitve piškotkov.

Če ste našo stran že obiskali in piškotke potrdili, lahko nastavitve spreminjate na dnu spletne strani – Upravljanje s piškotki.

Opozarjamo vas, da zavrnitev oglasnih piškotkov ne bo preprečila prikazovanja oglasov, saj boste še vedno videli enako število oglasov kot če bi oglasne piškotke sprejeli. Zavrnitev oglasnih piškotkov, bo povzročila le to, da boste videvali splošne generalizirane oglase, ne pa oglasov, ki bi bili prilagojeni vašim željam in potrebam. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v tudi vašem spletnem brskalniku. Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate. Če spremenite ali izbrišete brskalnikovo datoteko s piškotki, spremenite ali nagradite vaš brskalnik ali napravo, boste morda morali ponovno onemogočiti piškotke. Postopek za upravljanje in brisanje piškotkov se razlikuje od brskalnika do brskalnika. Če pri tem potrebujete pomoč, lahko pogledate v brskalnikovi pomoči uporabnikom. Sledenju Google Analytics lahko onemogočite tudi na naslednji povezavi https://marketingplatform.google.com/about/. Več o piškotkih si lahko preberete na: http://youronlinechoices.com/.

Nameni, za katere se uporabljajo piškotki na našem spletnem mestu

Piškotki se na našem spletnem mestu uporabljajo v različne namene in sicer:

  • prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku,
  • ohranitev ocen artiklov, ki ste jih podali,
  • analize spletnega mesta,
  • zagotavljanje varnosti spletnega mesta,
  • sejni piškotek za spremljanje in ohranjanje nakupovalne košarice,
  • piškotek za pošiljanje sporočila o nedokončanem nakupu,
  • delovanje video vsebin,
  • delovanje klepeta na strani in
  • oglaševanje.

Če imate kakršnakoli vprašanja ali potrebujete nadaljnje informacije o piškotkih ali obdelavi osebnih podatkov, nas kontaktirajte na info@blueshop.si

V Dolu pri Ljubljani, 1.1.2024

Reinvent d.o.o.